لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
مصاف با المپیاکوس سرنوشت ساز نخواهد بود

مصاف با المپیاکوس سرنوشت ساز نخواهد بود

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس که در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر المپیاکوس در آتن شرکت کرده بود در آستانه این دیدار پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود :

 

" من به انضمام دروازه بانان 18 بازیکن را با خودم به اینجا آورده ام و همه آن ها در دسترس هستند ".

 

" من انتخاب های زیادی را در اختیار دارم.من از 4 مدافع خودم اطمینان دارم اما این به آن معنی نیست که با 4 نفر در خط دفاعی به اضافه توز و ویدال بازی خواهم کرد".

 

" آرتورو بهتر کار می کند و طی روزهای اخیر در تمرینات در تورین شرایط فیزیکی او بهتر شده است.فردا امیدوار به دیدن ویدالی عالی هستم البته او برای حضور 90 دقیقه ای در فرم 100 درصدی خود نیست اما امیدوارم در فرم خوبی باشد ".

 

یورنته یا ماروتا زوج توز در خط حمله :

 

" موراتا از کیفیت زیادی برخوردار و بسیار با استعداد است بنابراین من این مساله را که او یا یورنته از ابتدا بازی کنند را بررسی خواهم کرد.خرید ماروتا واقعا یک معامله فوق العاده بود ".

 

المپیاکوس در آتن آتلتیکو مادرید را 3-2 شکست داد و به نظر می رسد در خانه تیمی خطرناک هستند :

 

" چه تیتری را من به این بازی اختصاص می دهم ؟ بازی که سرنوشت ساز نیست اما مهم است.ما فردا در آتن بازی می کنیم و 15 روز دیگر در تورین دوباره دیدار خواهیم کرد.ما نیاز داریم در هر دو دیدار نمایش و درک درستی را داشته باشیم ".

 

" ما احترام بسیاری برای المپیاکوس قائل هستیم.آن ها آتلتیکو را شکست دادند و فوتبال خوبی بازی می کنند و از مربی بهره می برند که ذهنیت فوتبال اسپانیا را که مبتنی بر حفظ توپ و پاسکاریست به یونان آورده است".

 

" بازی سختی هم برای آن ها و هم برای ما خواهد بود همانند تمام بازی های چمپیونز لیگ که هرگز آسان نیست.ما باید یک راه برای محدود کردن ویژگی های برتر و نقاط قوت آن ها پیدا کنیم ".

 

یووه فصل قبل با یک شکست تعجب آور برابر گالاتاسارای از لیگ قهرمانان کنار رفت :

 

" حرکت رو به جلو در لیگ قهرمانان جز اصول بنیادی آن است و ما مطلقا نباید این اشتباه را مرتکب بشویم.اتمسفر آنجا آتشین خواهد بود و هواداران به آن ها کمک خواهند کرد اما این بازیکنان حاضر در زمین خواهند بود که سرنوشت بازی را رقم می زنند ".

 

" ما باید خونسرد بوده و مصمم به اجرای بازی قدرتمندانه و با تکنیک باشیم ".


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: